torsdag 22 oktober 2009

Vaccination

SVINJÄVEL..

Angående vaccinationen mot "svininfluensan" så har det som många har befarat inträffat. Bieffekterna har börjat komma (...).
Men det är i alla fall av den anledningen som jag själv inte tänker vaccinera mig mot H3J P0 D4J-viruset (ursäkta, jag är trött).
Jag menar att jag klarar mig bra utan bieffekter. Däremot tycker jag att spruträdda, sjuklingar, veklingar, idioter, mesar och alla ni andra, ska vaccinera er.
Jag tar vitlök och multiman med Omega3 istället och befarar inte att få smittan.

Dessutom blev jag tydligen smittad utav viruset innan så då är det inte någon fara... då är man immun.. i så fall...
Här är en länk hur som helst, ifall du blev helt paff eller chockerades över "nyheten":
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/190-tal-biverkningar-av-vaccinet-1.979474

1 kommentar:

Bloggintresserade